Monday, October 26, 2009

kegemaran..

Setiap orang ada kegemarannya..yang pasti kita tahu apa yang kita suka. Untuk memenuhi tuntutan itu, kita akan berusaha dengan penuh tanggungjawab. Dan kita merasa bahagia dan gembira bila tuntutan itu dipenuhi. Kegemaran kita kadang-kadang pelik dan unik juga. Tetapi, masing-masing ada alasan tersendiri kenapa ia memilih kegemaran itu...

5 comments:

  1. Kegemaran aku joe ialah membaca, melukis, menulis dan menyanyi. Ada lagi satu Joe mengumpul dokumen-dokumen lama. Kalau ikut kan hati tak larat nak layan hobi kita ni, macam-macam tapi itulah hobi membuat kita senang dengannya. Tanpa hobi hidup kita sepi. Malah kita sanggup berkorban wang ringgit,tenaga dan masa semata-mata nak memenuhi tuntutan hobi tu. Bini tak ada pun tak pe jangan takde hobi. Tapi ade juga orang yang hobinya suka mengumpul bini...hahahaha

    ReplyDelete
  2. hobi kita sama, Mi...yang penting kita senang dan gembira dengan hobi kita..tentang kumpul dan koleksi tu...hehhehhehe...?

    ReplyDelete
  3. Selamat berangkat menunaikan fardhu haji ke Mekah pada 2 November 2009 ini. Selamat manjadi TETAMU ALLAH. Saya berdoa semoga tuan diberikan Haji Mabrur,Insyallah. Doakan untuk saya semoga penyakit yang saya tanggung sekarang segera sembuh.AMIN.

    ReplyDelete
  4. Salam, saya Ahmad Tarmizi Salleh bekas student Dr Suhami dan juga dr joe. Saya bangga menjadi bekas student UPSI. Sekarang sy juga dpt jadi pensyarah di IPG Kampus Pendidikan Islam, alhamdullilah berkat tunjuk ajar dr dan warga upsi. Saya doakan Dr Suhaimi dan Dr Johari sentiasa sihat hendaknya. Amin.
    tmizisalleh@gmail.com / tarmizi_salleh@oum.edu.my

    ReplyDelete
  5. ya..betul tu...tidak semestinya apa yang kita suka..orang lain pun akan suka...kesimpulannya...setiap orang mempunyai kegemaran tersendiri...dan orang lain tidak ada hak mengaitkan kegemarannya dengan kehidupan orang lain..

    ReplyDelete